Donnerstag, 24. Februar 2011

HASHASLI MEYVELI PASTA VE KISA BIR TATIL ARASI


Hashasli kek yapmistim,kek firindan cikinca cok sade geldi bana biraz degisiklik yaptim mascarpone ve kremayla meyvelerlerle meyveli pastaya dönüstü .
Kisa bir tatil arasi , hepinize kucak dolusu sevgiler.

3 yumurta
1 bardak hashas
1 bardak siviyag
1 bardak seker
1 paket vanilya
1 limon rendesi ,yarim limon suyu
1 paket kabartma tozu,
2 bardak un ,az gelirse eklenebilir

200 gr mascarpone
200 ml krema
1 paket krema sertlestirici
1 cay bardagi seker
1 paket vanilya sekeri
kivi,mandalina(physalis)kis kirazi

Yumurta seker cirpilir,siviyag,vanilya,limon rendesi ve suyu , hashas ilave edilerek cirpilir.
Kabartma tozu un eklenir cirpilir,yaglanmis baton kaliba kek hamuru dökülür.isitlimis firinda pisirilir.
Krema derin bir kapta koyulasincaya kadar cirpilir,mascarpone seker,vanilya sekeri ,krema sertlestirici eklenir cirpilir,buzdolabina konur.

Firndan cikan kek soguyunca kremayla heryeri kaplanir,üzerine mandalina , kivi dilimleri konur. Physalis ekzotik bir meyve,internette türce karsiligini arastirdim cesitli isimler cikti Fener cicegi , kis kiraz diye, bence kis kirazi gibi duruyor .

Kommentare:

lezzet sarayı hat gesagt…

mmm nefis olmuş.ellerine sağlık.
güle güle git ve gel.

Öcal-mutfak-Esra hat gesagt…

ne kadarda iç açıcı renkler var bu pasta olmuş resmen :).harika görünüyor,ellerinize sağlık.

yelpazesu hat gesagt…

ETKİNLİĞİME BUYRUN…

DUYDUK DUYMADIK DEMEYİN
HOBİDÜNYAM YEMEK ETKİNLİĞİ BAŞLIYOOOR!!
http://hobidunyam.womanforum.net tarafından düzenlenen
yemek etkinliklerinin TAVUK YEMEKLERI*11* "

Etkinliği

25 -Şubat 15- Mart-2011 tarihleri arasında HOBİ DÜNYAM .WOMENFORUM.NET ve http://papatya68.blogspot.com/ tarafından düzenlenen yemek etkinlikleri "11" ‘’Tavuk Yemekleri’’ Etkinliğine ben http:// yelpazesu.blogspot.com ev
sahipliği yapacağım.Beni yalnız bırakmazsanız sevinirim arkadaşlar.Siteniz olsun olmasın paylaşmak istediğiniz değerli tariflerinizi bekliyorum. Bunun için yapmanız gerekenler:
Siteniz varsa; Sitenizde tarifinizi yayınlıyorsunuz,benim linkimi verip hobidünyam yemek etkinliği için olduğunu belirtiyorsunuz ve bana yorum bırakarak yada mail atarak haber
veriyorsunuz işte bu kadar Siteniz yoksa; yelpaze41@gmail.com adresime mail atıyorsunuz,isminizle
yayınlıyorum.İstediğiniz kadar tarifle katılabilirsiniz.
Ayrıca bu davetiyeyi ulaştırabildiğim,ulaştıramadığım herkes etkinliğimize davetlidir.Davetiyeyi ulaştıramadığım arkadaşlarım lütfen şimdiden kusuruma
bakmasınlar.Katılımlarınızı bekliyorum..
Şimdiden katılımcı arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum.SEVGİLER:::
GÜZEL PAYLAŞIMLARLA BULUŞMAK ÜZERE... NOT:hobidünyam etkinliklerine ev sahibeliği yapmak isteyenler
http://papatya68.blogspot.com/ adresine başvurabilirler...

Hayat Cafe hat gesagt…

Pastayı zaten çok severim ama gece yarısı görmem hiç iyi olmadı canım yaa :)
Harika görünüyor.
Ellerine sağlık.
İyi tatiller canım benim.

Eylem hat gesagt…

iyi tatiler diliyorum.ellerine saglık.

aslı hat gesagt…

3süslemeler çok güzel olmuş, ellerinize sağlık.
Hayırlı yolculuklar, iyi tatiller olsun:))

yemekbiraşk hat gesagt…

pasta süper olmuş ama arayı açma:)
sevgiler canım

sarımutfak-hande hat gesagt…

iyi tatiller canım
kekin çok güzel olmuş ellerine sağlık

**kalpkurabiye**deniz** hat gesagt…

ablacığımm ellerine emeklerine sağlık ne güzel olmuş pastan:))
tatilin sonlanmasını bekliyoruz burada:))
iyi tatiller:)

yildiz hat gesagt…

Ne tatili Baharcicegim.Nereye
gidiyosun?Sen bizi pastayla kandiriyosun,gidip geziyosun....
Ayrintilari nasil olsa ögreniriz
iyi tatiller canimcigim

kelebeklisaniyeler hat gesagt…

Hiç yok demem ellerine saglik canim...sana iyi tatiller dilerim,keyfini çikar,sevgilerimle.

birdutmasali hat gesagt…

ellerine sağlık öznurcuğum
ben üzerindeki tüm altın çilekleri aldım
arama emi ))

anneminkizıyim hat gesagt…

Merhabalar canim, pasta harika olmus ellerine saglik.
Hayirli tatiller dilerim, gülegüle git gel insallah,

sevgiler....

sevimin sayfasi hat gesagt…

harika olmus, renk uyumu ise süper
ellerine saglik canim

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin