Mittwoch, 9. März 2011

ACMA SIMIT


1 su bardagi sıvıyağ
1 su bardak ılık su
1 su bardagi süt
50 gr margarin
1 paket yaş maya
3 kaşık toz şeker
1 tatlı kaşığı tuz
3,5 , 4 su bardagi un
1 adet yumurta
susam

Maya ılık sütle eritilir.ilik su ,eritilmis margarin,toz seker,siviyag tuz ilave edilerek cirpilir,un eklenerek yumusak bir hamur yogrulur yarim saat mayanlandirilir. Hamurdan parcalar alinarak el ile bastirilarak acilir ortasina istenirse ertilimis margarin sürülür,tarifde yoktu ben koydum.Cubuk sekli verilerek kendi etrafinda kivriliarak simit sekli verilir.Yaglanmis tepsiye dizilir,üzerine yumurta sarisi sürülür susam serpilerek tepside yaklasik 15 dakika kadar mayanlandirilir.isitilimis firinda üzeri kizarana kadar pisirilir.

Kommentare:

BEREKET SOFRASI hat gesagt…

Ellerine saglik,cok güzel olmuslar. Yaninda cay varmi ;-) ??

kelebeklisaniyeler hat gesagt…

Canim simitler enfes vallahi sabah kahvaltisinda çayla peynir,zeytin vs harika gider,afiyetler olsun canim,sevgilerimle.

yemekbiraşk hat gesagt…

nar giide kızarmış harika duruyorlar çayla şimdi şu saatte nefis giderler:)
eline sağlık canım..
sevgiler..

derya hat gesagt…

Canım ellerine sağlık evde yapılan gibisi varmı bayılırım öpüyorum.

CANDAN TARİFLER hat gesagt…

BU LEZZETİ ÇOK SEVİYORUM BEN ZATEN HAMUR İŞİNİ ÇOK SEVİYORUM ELLERİNE SAĞLIK ARKADAŞIM..
SEVGİLERİMLE..

karamel mutfak hat gesagt…

off pofuduk pofuduk vaz gecilmezlerimden birisi ellerinize saglik.sevgiler.

Hayat Cafe hat gesagt…

Canım yaa benim ev halkı görmesin bu simitleri tuttururlar yap diye.
Banada hep böyle simitleri yapmak zor gelir.
Sen simitleri hazırla geliyorum bak taaa oralara ...:)))
Ellerine sağlık canım.
Öpüyorum.

♥ Hasretli Lezzetler ♥ hat gesagt…

nam nam birtane alabilirmiyim :)

papatya68 hat gesagt…

sıcak sıcaaaak çıtır çıtııııırrr simiiitt:)))
ellerine sağlık canım arkadaşım misler gibi de kokmuştur evin içi afiyet olsun
sağlıcakla

dokuzuncubulut hat gesagt…

Evde yapılmış, yumuşacık, mis gibi olmuştur bunlar şimdi. Ellerine sağlık arkadaşım:)

YeMeK vAkTi/AyLiN hat gesagt…

çiçeğim hoşgeldin:)Ellerine sağlık ne güzel kabarmışlar

Keskinli,Ikizlerinannesi hat gesagt…

canisi enfes olmus peynirimi cayimi kaptim geldim ellerine saglik sevgiler...

**kalpkurabiye**deniz** hat gesagt…

ablacımm çok güzel olmuşlar ellerine emeklerine sağlık:))
puful puful çok güzeller:)
hayırlı ve bereketli cumalar ablacım..

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

CANIMMMMMMMMMMMM HOŞ GELDİN SEN GİTTİN SANKİ UĞURUMUZ GİTTİ BLOGLAR KAPANDI ÇOK ZOR İMKANLARLA GİREBİLİYORUZ BLOGLARA HEPİMİZ SANKİ AİLELERİMİZDEN AYRILMIŞ GİBİ OLDUK BUNADA ŞÜKÜR ZORDA OLSA YİNE ESKİSİ GİBİ OLMASADA YİNE BERABER SAYILIRIZ CANIM ÖZLEMİŞİZ SENİ ELLERİNE SAĞLIK SİMİTLER TAM PAZAR SABAHI KAHVALTISINA YAKIŞIR GİBİ ÇITIR ÇITIR ÇOK NEFİS LER SEVGİLER CANIM

hazalca hat gesagt…

nefis olmuş eline sağlık.kahvaltıda vazgeçilmezimdir bu benim

mermer tezgah yemek tarifleri hat gesagt…

ellerinize sağlık çok güzel görünüyorlar mis gibi koktu

PaSaSofraM hat gesagt…

Merhaba, Size etkinlik için davetiye birakiyorum, 9 mart / 29 mart tarih arasinda yapilan bu etkinlige katilmaniz ümidiyle. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 63.http://www.nasibimce.com/ tarafından hazırlanmıstır. Akşam üstü sohbetine gelen dostlara, Hanımlarla yapılan günlere, Beş çayına gelen misafirlere, Her biri birbirinden lezzetli tarifler, böyle güzel bir etkinlige ben yani http://pasasofram.blogcu.com/ evsahipligi yapacagim icinde cok mutluyum. Umarim güzel tariflerinizle sizde katilirsiniz

♥ Hasretli Lezzetler ♥ hat gesagt…

canim bundan böyle bana www.hasretlilezzetler.com adresinden ulasabilirsin! sicacik sevgiler...

FERZAN hat gesagt…

ellerinize sağlık çok güzel görünüyor kokusu taaa buraya kadar geldi..:)) sevgiler...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin