Donnerstag, 17. März 2011

GIOTTOLU PASTA

Blogger kapandi derken geri yasak kalkti ,hepinize gecmis olsun arkadaslar.Benim blogger kapanmadi ama hic icimden gelmedi yeni bir tarif eklemek acikcasi cok tembelim bu aralar .

Pasasofram arkadasimizin ev sahipligini yaptigi porselen demlik cay saati etkinligen gönderiyorum.
150 gr margarin
150 gr seker
4 yumurta
1 paket kabartma tozu
200 gr ince cekilmis ceviz
50 gr un
2 paket giotto(Türkiyede yoksa benzeri cikolotaylada olabilir
kremasi
3 paket sivi krema (600 ml )
200 gr quark (süzme yogurt)
2 paket krema sertlestirici
2 paket valiya sekeri
100 gr seker
Margarin, seker cirpilir,cekilmis ceviz un kabatma tozu eklenir cirpilarak yaglanmis kelepce kaliba dökülür.isitlimis 175 derece firinda pisilirilir.
Quark,krema,seker,vanilya sekeri mikserin yüksek devresinde iyice cirpilir,krema sertlestirici eklenir cirpilmaya devam edilir koyu bir krema yapilarak buzdolabinda bekletilir.
Giotto cikolatasindan 10 tane ayrilir üzeri icin ,digerleri iri sekilde blenderdan gecilirilir.
Krema ikiye ayrilir,birinci kremaya cekilmis giottolar eklenir.
Pisen kek ortadan ikiye kesilir,giotto'lu krema yayilir ikinci kek kremanin üzerine konur.Sade krema karisimi kekin üzerine yayilir.ayrilan giottolar kremanin dizilir.Varsa cubuk cikolatalarla üzeri süslenir

Kommentare:

Öcal-mutfak-Esra hat gesagt…

pasta harika görünüyor,ellerinize sağlık.

yemekbiraşk hat gesagt…

eline sağlık canım süper pasta olmuş:) sevgilerimle..

PaSaSofraM hat gesagt…

slm arkadasim katildigin icin coook tsk.ederim pastanda cok güzel görünüyor ellerine saglik:)

muhabbetsofrasi hat gesagt…

giotto nedir ben anlamadım

çikolata mı kremamı :/

derya hat gesagt…

Canım ellerine sağlık çok cezbedici bir pasta olmuş öpüyorum.

Özgen hat gesagt…

Elinize sağlık değişik ve güzel bir pasta olmuş sevgiler...

dokuzuncubulut hat gesagt…

Görüntüsü bu kadar güzelse, içindeki malzemelerle tadı da öyledir eminim. Ellerine sağlık arkadaşım...

Hülya hat gesagt…

Bu Giotto galiba Ferrero Rocher çikolatasına benziyor. Çok severim. Pastanı nasıl da güzelleştirmiş. Ellerine sağlık Baharçiçeğim.
Sevgiler..

Baharcicegi hat gesagt…

sevgili muhabbetsofrasi giotto pastanin üzerindeki yuvarlak gevrek cikilota
Hülya hanim ferrero rocherden biraz daha gevrek bir cikolata

Hayat Cafe hat gesagt…

Canım pasta harika görünüyor.
Benim canavarlar için kocaman bir dilim istiyooorum.
Ellerine sağlık canısıı


Canım burdan ben hala çok zor girebiliyorum.Sürekli ayarlarla uğraşıyorum.Bu sefer çok uzadı bu yasak..Biran düzelse keşke :(((

susamcorekotu hat gesagt…

ben tabağıma 1 tane açma yanına da yarım dilim pasta alabilirdim ama:(
ellerin dert görmesin şifa olsun inşallah

yildiz hat gesagt…

Vallahi cok güzel gözüküyor,
yiyenlere afiyetler olsun,sevgiyle ve dostca kal canimcigim

hazalca hat gesagt…

blogger yasağı hepimizi olumsuz etkiledi.hevesim kaçmak üzereydi tam neyse bu nefis pastayla moral buldum.sevgiler

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

öznurcum bu çis kek gibi bir pasta herhalde içinde 3 paket krema var çok değişik geldi bana malzemeler den çok güzel ve lezzetli bir pasta olduğu belli ellerine sağlık canım sevgiler

Serap Uzun--karakazandan hat gesagt…

Ohh,ohh pastaya baaakk :)
Ellerine saglik cnm nefis olmus bir dilim var mi???

Gönülünce hat gesagt…

Ben malesef bloglara çokkk zor giriyorum hatta yorum yazamıyorum...İnşallah bu yazdığım yorum gelir:((...Pastan çok güzel görünüyor ellerine sağlık arkadaşım...

Sevgiler...

kristalkelebek(aslı) hat gesagt…

Nefis görünüyor Baharçiçeğim:))..
Ellerine sağlık..
Sevgilerimle....
aslı

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin