Freitag, 25. März 2011

MASCORPONELI DAMLA CIKOLATALI TATLI

Hepinize sicacik bahar havasindan sevgiler selamlar arkadaslar, önümüz yaz sicak havalarda serinletici dondurmayi aratmayacak hafif bir tatli
Pasasofram arkadasimizin düzenledigi etkinlige gönderiyorum.

200 gr quark (süzme yogurt)
200 gr mascarpone
200 ml krema
2 paket vanilya sekeri
1 cay bardagi seker
1 cay bardagi damla cikolata
Quark,mascarpone ,seker,vanilya sekeri, cirpilir,baska bir kapta krema koyulasincaya kadar mikserin yüksek devirinde cirpilir quarkli karisima eklenir.damla cikolata ilave edilir karistirilir,kullanacaginiz kalip suyla islatilir mascaorponeli karisim kaliba kasikla konur.Buzlukta bir gün bekletilir,kaliptan cikarilir yaninda istediginiz mevsim meyveleriyle servis edilir.

Kommentare:

zeymuran hat gesagt…

canım çok lezzetli görunuyor.ellerıne sağlık

feray hat gesagt…

Öznurum ellerine sağlık müthiş bir görüntü tadı da öyledir eminim.
Sevgiler..

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

mmmmmmmmmm harika olmuş bende denemeliyim canısı ellerine sağlık..çook mucukladımm:))

papatya68 hat gesagt…

Selam canımcığım:)
nasılsın?
ellerine sağlık bu tatlı sanırım bir parfe gibi birşey değilmi?
parfe özellikle yaz sıcaklarında nefis olur soğuk soğuk
sizede afiyet olsun
sevgiler

PaSaSofraM hat gesagt…

hmmmm gercektende güzel bir tatli olmus ellerine saglik arkadasim bugün calarim ben bunu:)

derya hat gesagt…

Canım ellerine sağlık harika görünüyor öpüyorum.

canimçektipişirdim hat gesagt…

sunumuna bayıldım ellerine sağlık..

Mutfak Havlusu hat gesagt…

çok tatlı bir sunum olmuş
leziz görünüyor.
ellerine sağlık..

Hayat Cafe hat gesagt…

Canım acayip can çektiren bir görüntüsü var.
Harika görünüyor.
Ellerine sağlık canım
Öpüyorum.

hazalca hat gesagt…

bloggerdaki sorunlar yüzünden zamanında gelip gidemez oldum.mahkeme yasağı kalktı güya ama henüz rahatça bloglara giremiyorum.neyse canım eline sağlık.leziz bir görüntüsü var

yemekbiraşk hat gesagt…

nefis olmuş gülüm ya eline sağlık
sevgilerimle..

Öznur hat gesagt…

30 Mart - 25 Nisan 2011 tarihleri arasında HOBİ DÜNYAM .WOMENFORUM.NET ve http://www.papatya68.blogspot.com tarafından düzenlenen yemek etkinliklerinin 12.'si olan "45 Dakikalık Tarifler" etkinliğine ben http://www.tarifkolik.com ev sahipliği yapacağım.
Siz değerli arkadaşlarım ve katılmak isteyen herkesi etkinliğime davet ediyorum.
Bunun için yapmanız gerekenler:
Siteniz varsa; Sitenizde tarifinizi yayınladıktan sonra benim linkimi verip hobidünyam yemek etkinliği için olduğunu belirtmeli ve bana yorum bırakarak yada mail atarak haber
vermelisiniz. Herkesin bu etkinlikten haberdar olabilmesi için sayfamdan html kodunu alarak etkinlik bannerını sayfanıza eklemeyi lütfen unutmayın.
Siteniz yoksa; oznur@tarifkolik.com adresime isminizi ve tarifinizi fotoğrafıyla beraber mail atmanız yeterlidir. İstediğiniz kadar tarifle katılabilirsiniz.
Haydi hazırlanması ve pişmesi 45 dakikayı geçmeyecek pratik tariflerinizi 25 Nisan'a kadar gönderin ve ne kadar hızlı olduğunuzu gösterin.
Bu davetiyeyi ulaştırabildiğim, ulaştıramadığım herkes etkinliğimize davetlidir. Siteniz olsun olmasın paylaşmak istediğiniz değerli tariflerinizi bekliyorum. Şimdiden katılımcı arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum.
NOT:hobidünyam etkinliklerine ev sahibeliği yapmak isteyenler
http://papatya68.blogspot.com/ adresine başvurabilirler...
GÜZEL PAYLAŞIMLARLA BULUŞMAK DİLEĞİYLE
SEVGİLER..
ÖZNUR

Gönülünce hat gesagt…

Uzun bir aradan sonra bu gün ilk kez yorum yazabiliyorum çok sıkıcı bir süreç geçirdik neyse bu son olur inşallah...Tatlın harika görünüyor sunumda çok şık...Ellerine sağlık arkadaşım...


Sevgiler...

dokuzuncubulut hat gesagt…

Görüntüsü harika, bu malzemelerle tadı da muhteşem olmuştur. Tam bahara yakışır bir tarif olmuş ellerine sağlık arkadaşım. Sevgiler:)

CANDAN TARİFLER hat gesagt…

IMMM GÖRÜNTÜ NEFİS GEL BENİ YE DİYOR ELLERİNE SAĞLIK CANIM..
SEVGİLERİMLE..

anneminkizıyim hat gesagt…

Merhabalar canim, yine nefis agzimizi tadlandirmissin, ellerine saglik, sevgiler...

Serap Uzun karakazandan hat gesagt…

Himm bu yaz yapipta yiyeceğimiz nefis bir serinletici niteliğinde ki pasta.Ellerine saglık hayatım:-)

ebrulitatlar hat gesagt…

Ellerine sağlık Öznur'cum. Güzel bir haftasonu diliyorum. Sevgiler..

EMİNE ÖZTÜRK hat gesagt…

görünüm çok güzel.. elelrine sağlık.. türkiyeden sevgiler....

bebegimincicileri.blogspot.com...

izlemeye alma istedim ama sorun çıktı en kısa sürede tekrar ziyaretine geleceğim sevgiler...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin