Samstag, 2. April 2011

BEZELYE CORBASI


Bezelye corbasini kisin soguk günlerinde yapmistim, bizim ev halkini klasik corbalardan yeni tatlara alistirmak icin denedim yediler ama iste öylesine . Senede bir defa pisecek bir corba olarak yerini aldi corbalar listesinde.
500 gr bezelye
1 adet sogan
1 yemek kasigi un
1 cay bardagi süt
4 yemek kasigi siviyag
4 bardak et suyu
karabiber,tuz
Bezelyeler haslanir.Tencereye siviyag alinir sogan yemeklik dogranir ve kavrulur.Un ilave edilerek kavrulur ,bezelye eklenir cok az sotelenir.Et suyunuda ilave ettikten sonra kaynamaya birakilir.Süt karabiber tuzu eklenir bir kac dakika daha kaynadiktan sonra blenderdan gecirilir bir kac dakika daha ocakta tutulur ve servis edilir.

Kommentare:

feray hat gesagt…

Bana çorba olsun başka birşey yemesemde olur.
Ellerine sağlık Öznurum benlık bir tarif.
Öpüyorum canım..

♥ Hasretli Lezzetler ♥ hat gesagt…

sifalar olsun canim corban enfes görünüyor..ellerine saglik..sicacik sevgiler.. cici haftasonlari diliyorum..

Hayat Cafe hat gesagt…

Bizdede böyle yeni tadlara alışık değiller.
Olsun yinede denemelere devam canım arkadaşım.
Ellerine sağlık.
ÖPÜYORUM.

derya hat gesagt…

Canım sunum süper ellerine sağlık mutlu hafta sonları öpüyorum.

canimçektipişirdim hat gesagt…

değişik bi tarif hiç duymamıştım ellerine sağlık..

mermer tezgah yemek tarifleri hat gesagt…

bende değişikliler yapmayı yeni şeyler denemeyi pek severim bizimkiler anne biz kobaymıyız diyorlar. olsun bazan çok güzel şeyler çıkıyor ortaya ellerinize sağlık deneyecem
sevgiler canım neşeli hafta sonları

tatlilar gülcandan hat gesagt…

Ellerine saglik canim .

JİVAGO hat gesagt…

En sevdiğim çorbalardan biridir,hem
de zeytinle yediğim. Ellerinize sağlık. Ailece iyi pazarlar dilerim

çeşnici Handan hat gesagt…

Çorba harika sunum da çok güzel ellerine sağlık canım.

yemekbiraşk hat gesagt…

bende denemedim :) pek aram yok ondan galiba:)
eline sağlık canım
sevgilerimle...

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

sen yaptıyasan mutlaka güzeldir canım anneler evlatları için herşeyin en güzelini yapmak için uğraşıyorlar bezelye çorbaya yakışmıştır çok sevilen bir sebze aslında ama her evde genelde alışık olmadıkları şeylere karşı tepkileri oluyor canım ellerine sağlık sıcacık nefis bir çorba olmuş sevgilerimle güzel bir hafta diliyorum canım

Gönülünce hat gesagt…

Arada bende değişik çorbalar denerim ama ev halkı pek yeniliğe açık değil:)))Ellerine sağlık arkadaşım çorban güzel olmuş...

Sevgiler...

ebrulitatlar hat gesagt…

Ellerine sağlık Öznur'cum. Çorban çok güzel görünüyor. Bende hiç yapmadım. Bizimkilerde değişik tatlara pek alışık değiller. Mırın kırın ediyorlar yaptığım zaman.
Canımcım iyiyim allaha şükür. Herşey yolunda. Bu aralar canım pek bloğa girmek istemiyor. Ara ara böyle oluyorum. Üstümde bir bahar yorgunluğu var sanırım. Havalar bir sıcak bir soğuk. Alışmaya çalışıyoruz işte.
Çok öpüyorum seni. Kendine iyi bak canım benim. Sevgiler, güzel bir hafta geçirmen dileğiyle..

kristalkelebek(aslı) hat gesagt…

Baharçiçeğim bizim evde de babam açık değildir yeni tatlara ama sanırım yavaş yavaş alıştırdım onu da denemelerime:)).
Enfes bir çorba olmuş..Ellerine sağlık canım:).
Sevgiler...
aslı

**kalpkurabiye**deniz** hat gesagt…

ablacım ellerine emeklerine sağlık:) pek güzel olmuş çorban:))

Hülya hat gesagt…

En sevdiğim sebzedir bezelye. Tazesi çıkar yakında mis gibi. Ama ben hiç çorba yapmadım bezelyeden. Güzele benziyor tarifi aldım bile Baharçiçeğim. Ellerine sağlık..

Not: Çorba kasesine de bayıldım, çok şık..

sarımutfak-hande hat gesagt…

bir kez yapmıştım ellerine sağlık güzel olmuş canım

hazalca hat gesagt…

bezelye çok besleyici olmasına rağmen,nedense sadece yemeği yapılır değilmi?oysa çorba ne güzel bir fikir.eline sağlık

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin