Samstag, 9. April 2011

PIRASA KAVURMASI VE BAHARIN ILK BISIKLET TURU






Sevgili Gül ablacigimda görmüstüm, denedim pirasa sevmeyen esim bile begenerek yedi tarif icin Gül ablacigima cok tesekkürler, tarifi aynen yayinliyorum


1 kilo pırasa
1 küçük soğan
Taze sarımsak
Yoğurt
1 diş sarımsak
Üzerine kırmızı pulbiber

Pırasalar çok ince doğranır, soğan yemeklik doğranır, sıvıyağda birlikte kavrulur,suyunu çekince biraz daha kavrulup ince doğradığımız taze sarımsaklar, tuz, karabiber ve pulbiber eklenip ateşten alınır.Soğuyunca üzerine sarımsaklı yoğurt dökülür, pulbiber ile servis yapılır.

Bu baharin ilk bisiklet turunu yaptik, yani ben esim kar haricinde hic ara vermedigi icin benim icin ilk tur oldu. 25 km kadar sürmüsüz dogayla icice kus civiltilari esliginde





Yokus yukari bisiklet sürmede zorlandigim icin esim sagolsun bisikletimi iterek cikardi tepeye kadar.Kuleye ciktigimizda asagidaki harika manzarayla karsilastik



Kommentare:

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! hat gesagt…

müthis bir manzara! ne keyifli olur orada bisikletle gezmek! bizde hamileligimden öncesinde daha sIk biner, gezerdik..simdi tabii eski rahatligimiz yok, ama kücük beyimize bisiklet oturagi aldik ve daha sIk geziyoruz artik..aslinda aklimda römork türü cadir gibi birsey varya, tükcesini bilmiyorum onu almak var, öyle cok daha rahat olacak ve daha uzun gezintiler yapabiliriz :)
pirasa kavurmasi ise enfes görünüyor canim, cok severim! ellerine saglik esinede afiyet sifalar olsun InsAllah..sicacik sevgiler, mutlu pazarlar..

Özgen hat gesagt…

Merhaba eline sağlık ben de yapıyorum bazen bu kavurmayı bir de ortasına yumrta kırıyorum bandır bandır ye sevgiler iyi pazarlar... Ne güzelmiş oralar

papatya68 hat gesagt…

Selam Çiçeğim:)
eline sağlık pırasa kavurmasını bende denemiştim nefis oluyor gerçekten eşim yoğurtsuz sevdi ben yoğurtlu:) sizede afiyet olsun canım
Manzara harika çiçekler mis gibi ohhh bir nefes de benim için al bol oksijenlisinden:)))
sefanız olsun
sevgiler

feray hat gesagt…

Büyüklerimizin yemeğidir pırasa kavurması, çok da güzel olur ellerine sağlık Öznurcum.
Öpüyorum canım..

canimçektipişirdim hat gesagt…

cnm ellerine sağlık pırasalı değişik bi tarif arıyordum bunu deneyeceğim inş..

Fatma hat gesagt…

NE GÜZEL PIRASA KAVURMASI ÇOK HOŞUMA GİTTİ DENEMELİYİM ELLERİNE SALIK MANZARALARDA HARİKA GERÇEKTEN BİZ BURALARDA BOLU DA YAĞMURDAN GÖZÜMÜZÜ AÇAMADIK GÜNEŞİ ÖZLEDİK .SİZE İYİ EĞLENCELER.
SEVGİLER

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

canım benim beğenmemize çok sevindim güzel bir seçenek çokta güzel görünüyor ellerine sağlık afiyet bal olsun canım

öznurcum bayıldım doğanın güzelliğine bütün güzelliğiyle bahar kendini hissttirmiş ne güzel bir mevsim hep bahar olsa tertemiz hava oksijen depolamışsınız hep güzellikler sizinle olsun bitanem sevgiler

anneanneninemekleri hat gesagt…

Pırasayı çok severim,çok güzel görünüyor ellerine sağlık.

çeşnici Handan hat gesagt…

Nefis olmuş sarımsaklı yoğurt da var tadından yenmez vallahi. Ellerine sağlık canım afiyetler olsun.

yildiz hat gesagt…

Baharim Cicegim,siz cocuklari büyütmüssünüz kari-koca basbasa gezersiniz tabiii....
Biz daha cocuklarin kurslarinda,arkadaslarinda geziyoruz.....Biz gezdigimiz zamanda siz torunlari gezdireceksiniz...
Pirasayi da bu haliyle cok severim
haberin olsun.Sevgiyle ve dostca kal

yemekbiraşk hat gesagt…

nede iyi yapmışsınız :) bizde bişeyler yapıyoruz ama üşeniyorum bloğa yüklemeye onca resimle uğraşmaya:)ayrıca eline sağlık canım gerçektende güzel olmuş
sevgilerimle...

disal hat gesagt…

canım öncelikle tarif için ellerine sağlık diyorum.pırasa yiyen biri değilim..ama bisiklet turlarına bayılıyorum senin...şu manzaranız beni mestediyo..valla çok güzel biyerde yaşıyosun....öptüm seni canım.

Hayat Cafe hat gesagt…

Yine kendime sinir oldum.Bisiklet kullanmayı bilmiyorum.Kardeşlerim hep bu yüzden kızdırılar beni ama napiim birkaç defa çok fena düşünce binmeye korktum.
Nasıl güzel manzaralar bunlar böyle,insanın bakarken bile içi açılıyor.

Ne güzel hem gezinti,hemde spor.
Canım prasayı bende yaparım böyle
Gerçekten güzel oluyor.
Ellerine sağlık.
Öpüyorum.

sevimin sayfasi hat gesagt…

süper manzara, resimlere bakarken icim acildi....
blogcu bulusma ile ilgili post yayinladim sayfama gelip son gelismeleri okursan sevinirim,
görüsmek üzere sevim

kristalkelebek(aslı) hat gesagt…

Baharçiçeğim pırasanın her türlüsünü severim, bu kavurma ise nefis görünüyor, ellerine sağlık:).
Ne güzel bir doğada bisiklet turu yapmışsınız. Görüntüler içimi açtı:).
Sevgilerimle...
aslı

dokuzuncubulut hat gesagt…

Ne güzel yapmışsınız bayıldım. Etrafta çok güzel yeşillenmiş, harika görünüyor.
İşin içinde sarımsaklı yoğurt varsa herşeyin lezzetini ikiye katlar. çok lezzetli görünüyor, ellerine sağlık olsun.

papatya68 hat gesagt…

Baharım çiçeğim:)
fincan keklerini tarifi aynen uygulayıp yaparsan hiç bir sorun çıkmaz emin olabilirsin canım içi de harika pişiyor pamuk gibi bir kek tavsiyemdir hemen denemelisin nefisti:)
sağlıcakal kal

Betül hat gesagt…

Ne güzel görüntüler. Yemek de enfes, ellerine sağlık.

hazalca hat gesagt…

ooo ne güzel siz baharı getirmişsiniz.biz bahar geldi derken,yeniden kışa uyandık.mevsimlermi şaşırdı insanlarmı bilemiyorum.sevgiler

Keskinli,Ikizlerinannesi hat gesagt…

yemegi yedim üstüne bisiklet turuna bende varim iyi gelir süper olmus canim sevgiler hayirli cumalar

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin