Mittwoch, 20. April 2011

ELMALI KEREVIZ SALATASI

Kereviz salatasini hep havucla yapardim bu sefer elmayla denedim böylede cok sevildi misafirlerim tarafindan.

1 adet kereviz
2 adet elma
2 adet portakal
1 bardak iri cekilmis ceviz
1 bardak yogurt
3 yemek kasigi mayonez
karabiber,tuz,limon suyu
Kereviz ve elma rendelenir kararmamasi icin üzerine limon suyu eklenir.
Yogurt mayanonez,ceviz,karabiber,tuz bir kapta cirpilir,kereviz elma karisimi yogurtlu harca ilave edilerek karistirilir.Portakallar yikanir yuvarlak dilimler halinde kesilir,kereviz salatasi kasikla portakal dilimlerinin üzerine konur .

Kommentare:

derya hat gesagt…

harika bir salata ve sunum ellerine
sağlık canım öpüyorum.

Hayat Cafe hat gesagt…

Canım benim sen yaparsında sevilmezmi ?
Ellerine sağlık.
Sunumda çok güzel canım arkadaşım.
Öpüyorum.

Gönülünce hat gesagt…

Çok lezzetli olmuş her türlüsüne varım...Ellerine sağlık arkadaşım...

Sevgiler...

**kalpkurabiye**deniz** hat gesagt…

ablacımm ellerine sağlık olsun:) kış mevsimini böyle güzel soğuk salatalar ile geçirdim çok da güzel oldu:) seninde ellerine sağlık olsun:)
öperim:)

anneminkizıyim hat gesagt…

Merhabalar canim, ellerine saglik harika olmus, bende bazen ananasda ekliyorum elma ile cok nefis oluyor, sevgiler....

CANDAN TARİFLER hat gesagt…

ELLERİNE SAĞLIK ARKADAŞIM PORTAKALLADA BERABER SUNUMU ÇOK ŞIK OLMUŞ..
SEVGİLERİMLE CANIM..

sevimin sayfasi hat gesagt…

süper görünüyor, ellerine saglik canim

yemekbiraşk hat gesagt…

eline sağlık canım nefisss olmuş:)
sevgierimle..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin