Freitag, 20. Mai 2011

CIKOLATALI PUDING

Hepinize sicacik sevgiler selamlar arkadaslar,pratik yumurtasiz bir puding , yavas yavasda olsa havalar isiniyor sicaklar icin serinletici hafif bir tatli .

200 ml sivi krema
500 ml süt
40 gr nisasta
100 gr seker
1 paket vanilya sekeri
3 yemek kasik kakao
50 gr sütlü cikolata

Süt,nisasta,seker,kakao,vanilya sekeri, krema tencereye alinir ve cirpilir,Ocaga konur ve kaynayincaya dek karistirilir.kaynamaya baslayinca benmari eritilmis cikolata ilave edilerek iyice cirpilir.ocaktan alinir kaselere bosaltirlir oda sicakligina geldiginde buzdolabinda bekletilerek servis edilir.

Kommentare:

PAPATYA PRENSES hat gesagt…

Gece gece naptın ablacım sen ya:)

Ellerine sağlık..

disal hat gesagt…

of of...harika..ellerine sağlık..nefis bir görüntü..:)

umutluhayat hat gesagt…

ellerine sağlık canım nefis olmuş.

derya hat gesagt…

Canımm ellerine sağlık nasılda güzel görünüyor öpüyorum.

**kalpkurabiye**deniz** hat gesagt…

ablacımmm papatyama katılıyorumm bana gündüz gündüz naaptınn:))
ellerine sağlık ablacım:)

feray hat gesagt…

Öznurum ben bunu evdekiler göstermeden kendim bitiririm inan bayılırım.
Ellerine sağlık.
Öpüldün..

pelince.com hat gesagt…

Hafif ve lezzetli olmuştur.. Ellerine sağlık..

Sevgiler..

yemekbiraşk hat gesagt…

böğürtlende çok yakışmış ama:)
eline sağlık canım
sevgilerimle..

hazalca hat gesagt…

ben hep hazır puding alıyordum ama artık sayende almam.sevgiler

Hayat Cafe hat gesagt…

Kaşık kaşık yiyesim geldi.
Ellerine sağlık canım benim
Öpüyorum.

Serap Uzun--Karakazandan hat gesagt…

Bu sicakta ne iyi gider,eline saglik cnm.

aslı hat gesagt…

Çok severim. Bir de yumurtasız, tam yaz tatlısı olmuş.
Ellerinize sağlık.

kristalkelebek(aslı) hat gesagt…

Baharçiçeğim evde yapılan puding gibisi var mı:)?
Ellerine sağlık, tek kelimeyle muhteşem görünüyor:). Ahh, olsa da yesem şimdi..
Sevgilerimle:).
aslı

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

pastamdan getirdim canısı tabak boş gitmez şimdi senin bu muhteşem pudingindende alıyorum :)) ellerine sağlık çook öpüyorum

yildiz hat gesagt…

Üstte ki bögürtlenlerden kaldi mi acaba?????

CANDAN TARİFLER hat gesagt…

enfes bir görüntüsü var baharcım tam yazlık bu tarif ellerine sağlık canım..
sevgilerimle..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin