Samstag, 28. Mai 2011

GORGONZOLA PEYNIRLI KREMALI MAKARNA



1 paket makarna
200 ml krema
200 gr gorgonzola peyniri (italyan peyniri)
1 cay kasiginin yarisi kadar az karabiber,sarimsak tozu

Makarna kaynayan tuzlu suda haslanir ve suyu süzülerek tencereye alinir.
Baska bir tencereye krema ve gorgonzola peyniri eklenir kisik ateste karistirilarak kaynatilir,karabiber sarimsak tozu,tuz eklenir ocaktan alinarak makarnaya ilave edilerek karistirlir.Sicakken servis edilir bekleyince krema koyu bir kivam aldigi icin koyu bir sos olusuyor.


Italyan peyniri gorgonzola

Kommentare:

derya hat gesagt…

Canım ellerine sağlık peyniri ilk defa duydum ama makarna süper sevgi
ler.

MUTFAKISTAN hat gesagt…

AFIYET OLSUN CANIM MISS GIBI OLMUSTUR EMINIM
SEVGILER

CANDAN TARİFLER hat gesagt…

GORGONZOLA İSMİ NE KADAR DEĞİŞİK:))YADA BEN İLK KEZ DUYDUGUMDAN :))ENFES GÖRÜNÜYOR AMA GECE GECE COK CANIM CEKTİ:((ELLERİNE SAĞLIK CANIM..
SEVGİLERİMLE..

Serap Uzun karakazan hat gesagt…

Himm, güzel görünüyor mutlaka dememeliyim eline saglik cnm.
:-)

ebrulitatlar hat gesagt…

Bende ilk defa duydum bu peyniri Öznur'cum. Tadını bilemiyorum ama görüntüsü nefis, ye beni diyor. Ellerine sağlık şekercim. Sevgiler..

PAPATYA PRENSES hat gesagt…

Markette bakıştığımız peynirlerden biri:) Demek ki bundan sonra bakışmakla kalmayabilirim:))

Ellerine sağlık ablacım.

anneminkizıyim hat gesagt…

Merhabalar canim,
Nefis olmus canim ellerine saglik.
Bu tür makarna ailemizin ve benim en sevdigi makarnadir,
sevgiler...

Hayat Cafe hat gesagt…

Canım bende ilk kez duydum bu peyniri ama lezzetinin nefiss olduğuna eminim.
Sen beğenmişsen tamamdır.
Ellerine sağlık.
Öpüyorum.

Eylem hat gesagt…

ben makarnaya kremayı çok yakıştırıyorum.ellerine saglık.

derya hat gesagt…

Allah'ın rahmeti, bereketi sizinle olsun, gönül güneşiniz hiç solmasın, yüzünüz aydın olsun, kabriniz nur dolsun, makamınız Firdevs, dualarınız kabul olsun. Kandiliniz kutlu olsun...

Serap Uzun karakazan hat gesagt…

Hayırlı kandiller cnm.

sevimin sayfasi hat gesagt…

kandilin mübarek olsun canim

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

mmmmmmmmmmm şahane olmuş canısı ellerine sağlık...mucukladım:)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin