Sonntag, 21. August 2011

MANTARLI TAVUK SOTE





Ramazan lezzetler etkinligine gönderiyorum

500 gr tavuk gögsü
200 gr kültür mantar
1 adet kirmizi dolmalik biber
1 adet yesil dolmalik biber
1 adet sogan
karabiber,kirmizi tozbiber, pul biber,bir dis sarimsak
siviyag,tuz
Tavuk gögsü kusbasindan biraz daha büyük sekilde kesilir.
Tavaya siviyag konur yemeklik dogranmis sogan pempelesinceye kadar kavrulur,tavuk eti eklenerek sotelenir.
Kirmizi ve yesil dolmalik biberler,yikanmis ve ince kesilmis mantarlar ilave edilerek sotelenir.Baharatlar ve tuzu eklendikten sonra suyunu cekinceye kadar pisirilir.

Kommentare:

Fatma hat gesagt…

ellerine sağlık canım tavuğun en güzel hali:)

derya hat gesagt…

Canım bayılırım bu soteye ellerine sağlık öpüyorum.

birdutmasali hat gesagt…

ellerine sağlık Öznurcuğum..
hayırlı ramazanlar diliyorum

MERHABALAR..

Gelibolu17 hat gesagt…

canım merhaba,yeni haftan hayırlı olsun,günaydın...güzel tarifin şimid yayında,çok teşekkürler,sevgiler,selamlar :)
gene beklerim...

yemekbiraşk hat gesagt…

eline sağlık canım harika gözüküyor:)
sevgilerimle

Hayat Cafe hat gesagt…

Haklısın canım bir taraftan şehitlerimiz diğer taraftan açlıktan ölenler..
Allah sabır versin inşallah..

Mantarla tavuk nasıl birbirine yakışıyor ama..:))
Nefiss görünüyor.
Ellerine sağlık canım benim..

cafemis hat gesagt…

Ellerine sağlık arkadaşım,bu güzel tarifin 113.sırada yayına girdi,hayırlı ramazanlar,sevgiler

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

Baharım çiçeğimmmm.canım biricik arkadaşım:) ellerine sağlık tabağı alıp kaçıyorum:)) muckss

Hülya hat gesagt…

Gerçekten çok acı günler yaşıyoruz Baharçiçeğim :(( Haberleri izlemeye korkuyorum bugünlerde.

Tavuk soten nefis canım, ellerine sağlık..

çeşnici Handan hat gesagt…

Çok severim nefis olmuş sunum da çok hoş ellerine sağlık canım afiyetler olsun.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin