Mittwoch, 5. Oktober 2011

CAYLI CIKOLATALI KEK

 Ne  zamadir  cayli  kek  yapmak  istiyordum, pasta  malzemelerim  arasinda posetlerinde  az  kalmis  badem tozu  ,sütlü  cikilota, vardi  onlarida  keke  ekleyerek  lezzet  takviyesi  yaptim.Üzerinide  cikolata  galasürle beyaz minicik   kalpli  cikolatalarla  yumusacik   nefis  bir  kek  oldu.

3 adet  yumurta
1 bardak  siviyag
1 bardak  seker
1  bardak  cay
1  paket  vanilya
1  kahve  kasigi neskafe
1  cay bardagi  cekilmis  toz  badem
80 gr sütlü  cikolata,
1 paket kabartma  tozu
2 ,  2,5  bardak  un
200  gr  cikolata  glasür(  üzeri  icin )
Sekerle  yumurtalar  cirpilir,siviyag  eklenir  cirpilmaya  devam  edilir.
Cay,badem  tozu eritilmis  cikolata ,vanilya  ilave  edilerek  cirpilir.Un ve  kabartma tozu  eklenerek  karistirilir. Yaglanmis    unlanmis  pasta  kalibina  kek  dökülür  isitilmis  170  derece  firinda  pisirilir.
Benmari  üsülü eritilmis  cikolata  glasür  sogumus  kein  üzerie  dökülür  üzerine  beyaz  kapli cikolata  dizilir,yanina  cay  demlenererek  hemen  afiyetle  yenir.



Kommentare:

HEDEN hat gesagt…

Harıkaaaa baktıkça bakasım geldi ellerine saglık canım.

lezzet sefasi hat gesagt…

hii bu goruntu beni yeee diyor.
Ellerien saglik canim sevgiler

DR.NİRVANA hat gesagt…

Eline saglık nefis görünüyor...

muhabbetsofrasi hat gesagt…

yanına da çay yada kahve

ımmmm miss miss

eline sağlık olsun :)

derya hat gesagt…

Canım bende uzun zamandır yapmadım çaylı kek sende görünce aklıma düştü ellerine sağlık enfes pasta gibi olmuş sevgiler.

LEYLA'nın KAHVE DÜKKANI hat gesagt…

ahhh süper, şu kaplamaya bak nasıl yaptın bunu muhteşem, bayıldım....

ellerine sağlık.


Kahve Dükkanı'ndan sevgiler...

birdutmasali hat gesagt…

bende nerde kaldı çiçeğim diyordum,
keşkülüde dışarda bırakmışsın ! :)
bozuldu dura dura :=))

ellerine sağlık öznurcuğum,
ne çok yapardık bir dönem gerçekten de..
deryaya katılıyorum, bir elim değerse kulağını çınlatacağım..
sevgiler.

a bu arada nefis görünüyor demişmiydim ? :=)

hunerlieller hat gesagt…

SEVGİLİ ARKADAŞIM; 6 Ekim /26 Ekim 2011 Tarihleri arasında arası yapılacak olan PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE Tüm blog ve sitesi olan arkadaşlarım davetlidir.http://hunerlieller.net sitemden yada hunerli_eller@hotmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz Etkinlik porselendemlik tarafından düzenlenmiştir ...TEŞEKKÜRLER...

olsada yesek suzan hat gesagt…

annem ben çocukken çok yapardı çaylı kek aklıma geldi o günler sayende, ellerine sağlık görüntü harika ...

şirin aksoy hat gesagt…

çok şirin görünüyor üzerindeki kalpciklerde çok şeker..eminim tadıda muhteşemdir afiyet olsun..ellerine sağlık

Hayat Cafe hat gesagt…

Canım bu kekten öte pasta gibi nefiss birşey olmuş.
Ellerine sağlık canım benim..
Bir dahaki yapışında bende bir dilim isterim ama..:)))
Öpüyorum.

yersofrasi.org hat gesagt…

Sunumu çok hoş yapmışsın. Üzerindekileri ilk görünce badem sanmıştım ama minik minik kalplermiş. Çok hoş durmuşlar kekin üstünde. Ellerine sağlık.

anneminkizıyim hat gesagt…

Canim ellerine saglik kek nefis duruyor. Tamda kahve icerken bos bos, yaninda ne iyi olurdu simdi.
Kermes dügün masallah, baya yogunsun. Allahim emeklerinizin karsiligini versin, evlenenlerede mutluluklar.
Benim Hapsa tarifini ben taze cikardigim üzüm suyu ile yaptim, ama sen hazir üzüm suyu ile de deniyebilirsin, muhakak o da güzel olur ama seker ekleme, cünkü hazirlar baya tatli oluyor, sevgilerimle....

Hayatın Tatları hat gesagt…

Muhteşem görünüyor. elleri,ne sağlık

**kalpkurabiye**deniz** hat gesagt…

ablacım kekin nefis görünüyor ellerine sağlık:))
bende çok severim çaylı keki:)

defneylebirlikte hat gesagt…

harkasın canım.çayım da elimde şu an.bir alsam.....

Hülya hat gesagt…

Canımm, harika olmuş bu kek.. Ellerine sağlık. Bir dilim de ben istiyorum..

Sevgiler..

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

kek pasta gibi olmuş öznurcum hiç denemedim çaylı keki ama okadar güzel görünüyorki ilk fırsata denemeliyim canım ellerine sağlık sevgiler

anne eli gibi hat gesagt…

ELLERİNE SAĞLIK BAHAR'CIM ENFES GÖRÜNÜYOR..

disal hat gesagt…

canımm ne güzel olmuş bu kek..birde üzerine açım ki bu kekin hepsini yiyebilirim..ellerine sağlık.harika görünüyor.

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

of off şahanee görünüyor canısı ellerine sağlık sen bana gelince nescafeli kupun hazır bende sana gelince bundan yap bana:)) çok öpüyorum canım arkadaşım..

Keskinli,Ikizlerinannesi hat gesagt…

öznurum bende gecen yaptim ama cikolatasiz böyle daha lezzetli olmusdur eminim ellerine saglik sevgiler canim

Gönülünce hat gesagt…

Bende hap yapacağım diyorum hep erteliyorum en kısa zamanda yapmalıyım...Nefis olmuş süslemende çok şık olmuş...Ellerine sağlık canım...


Sevgiler...

yemekbiraşk hat gesagt…

bir ara ne kadar modaydı bu çaylı kek nostalji oldu canım şimdi bana:)
eline sağlık
sevgilerimle..

Gelibolu17 hat gesagt…

canım benim merhaba,ellerine gönlüne sağlık..güzel kekin şimdi yayında geç kaldığım için özür dilerim,her zaman beklerim güzel tariflerini,,,sevgiler,selamlar olsun :)

Özgen hat gesagt…

Kek harika aslında pasta demek daha doğru olur çok lezzetli olmalı sevgiler...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin