Mittwoch, 12. Oktober 2011

YUMURTALI TAZE FASULYE KAVURMASI


Yagmurlu  ve  buz  gibi  esen  bir  sonbahar  gününden hepinize  sicacik  sevgiler  selamlar  arkadaslar.
Birazdan gelecek  olan  arkadaslarima  cayin  yanina  fasulye kavurdum  ,masaya  koymadan  hemen  resimledim ve  sizlerle  paylasiyorum
Tarifimi hünerlieller  arkadasimin  yaptigi  etkinlige  gönderiyorum
500  gr  taze  yesil  fasulye
1  adet  sogan
4 adet  yumurta
siviyag, 1  cay  kasigi karabiber
1 cay kasigi sarimsak  tozu veya  bir  dis sarimsak,tuz

Fasulyeler  ayiklanir kücük  parcalara  ayrilir  ve  kaynamis  tuzlu  suda  biraz  diri  kalacak sekilde  haslanir. Süzgecten  gecirilir.
Tavaya  siviya  konur,yemeklik  dogranmis  sogan  pempelisinceye  kadar  kavrulur,suyu  süzülmüs  fasulyeleri  ekleyerek  biraz  daha  kavrulur  .karabiber,sarimsak  tozu,tuz  eklenir  ve  yumurtalar  fasulyelerin  üzerine  kirilir,  sonra  ocaktan  alinir.Sicakken  servis  edilir.






Kommentare:

Cafe Portakal hat gesagt…

ellerine sağlık ben kalın fasulyeden yapıyorum nefis olur sevgiler

Gönülünce hat gesagt…

Çok severiz ailecek harika bir tat...Nefis olmuş ellerine sağlık canım...
Sevgiler...

lezzet sefasi hat gesagt…

pazar sabahi kahvaltiya yapmistim bende, blogda yayinlamak aklima gelmemisti hemen yenileyeyim
harika gorunuyor canim afiyet olsun

Hayat Cafe hat gesagt…

Canıııııım afiyet olsun misafilere..
Hiç yemediğim bir lezzet ama denemeyi çok isterim.
Nasıda iştah açıcı görünüyor.
Ellerine sağlık arkadaşım.

defneylebirlikte hat gesagt…

ÖZNURCUĞUM BU NE GÜZEL BİR TARİF.ELLERİNE SAĞLIK..BEN BİR TABAK ALAYIM YARIN OKULDA YERİM...

yemekbiraşk hat gesagt…

ellerine sağlık canım
benimde ne zamandır aklımda böyle bir şeyler yapmak:) fasulyeyi bu ara çok gördüm bloglarda zaten seviyorum:) görüşmek üzere..
sevgiler

hunerlieller hat gesagt…

destegin ve tarifin için çok teşekkür ederim.sevgiler.

ozguluntarifleri hat gesagt…

Nefis gorunyor Oznurcum ellerine sagli yumurtali hic denememistim lezzetinin muthis nefis olduguna eminim..mutlaka deneyecegim.
sevgiler.

anne eli gibi hat gesagt…

ELLERİNE SAĞLIK BAHARCIM,BENDE BUNU BALIK TAVASINDA BÖREK GİBİ YAPARIM VE BAYILIRIM CANIM..

derya hat gesagt…

Canım günaydın ellerine sağlık taze fasülyenin her halini severim.Ben kızartmasını yaparım Karadeniz usulü
sevgiler.

zeymuran hat gesagt…

çok severim annem çok yapar benımkı nedense onun yaptıgı kadar güzel olmaz:)eee nede olsa anne eli,ellerıne sağlık canım

Muhterem'le Afiyetle hat gesagt…

Sevgili Öznur,
Ellerine sağlık, fasulye nefis görünüyor.
Fasulyenin bu hali bizim evde de çok sevilerek yeniyor.

**kalpkurabiye**deniz** hat gesagt…

ablacım:)
seni buralarda görmek ne hoş:)
bu kavurmaya bayılıyorum ben:) haşlayıp fasülyeleri dondurucuya istifledim de ohh:)

Baharatın Kızı hat gesagt…

Ellerine sağlık canım bizde kızartmasını yaparız.Nefis görünüyor.Sevgiler.

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

Öznurcum iyi hatırlattın bende epeydir yapmamıştım eşim çok seviyor fasulyeler bitmeden yapayım harika görünüyor ellerine sağlık canım hayırlı cumalar sevgiler

anneminkizıyim hat gesagt…

Hiiim mis gibi, benim Erzincanli arkadasimda yedim ben bunu, o bazen kiymalida yapar, am ben kiymasizi cok severim, ellerine saglik arkadasim.
Gercektende soguk bir sonbahar, insallah kis bu kadar soguk gecmez, ben simdiden donuyorum, Allah hayir etsin insallah.
Sevgiler....

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

mmmm nefisss görünüyor çiçeğimm ellerine sağlık kocamann öpüyorum:)

çeşnici Handan hat gesagt…

Çok güzel olmuş ellerine sağlık canım yiyen arkadaşlarına da afiyetler olsun(Biraz önce yorum yazdım ama sanırım isimsiz çıktı bu nedenle tekrar deniyorum)

Hülya hat gesagt…

Taze fasulyeyi her şekliyle yerim. Harika bir tarif bu. Üzerine sarımsaklı yoğurt döksek yakışır sanki..
Ellerine sağlık Baharçiçeğim..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin