Samstag, 19. November 2011

PEYNIRLI KABAK SANDAL

Günesli bir günden hepinize simsicak sevgiler selamlar arkadaslar,sizede sicacik günesli bir hafta sonu dileyerek pratik kabak sandal tarifini veriyorum
3 adet yesil kabak
1 kase lor peyniri
1 kase kasar peyniri rendesi
1 adet yumurta
bir kac dal dereotu, maydanoz
karabiber,pul biber

Yikanmis kabaklar ortadan iyike ayrilir,tencereye alinir üzerini kapatacak kadar suyla diri kalacak sekilde haslanir. Sogumus kabaklarin icleri kasikla cikartilir.
Lor peyniri ,yumurta,kiyilmis dereotu ,maydanoz karabiber pul biber karistirilir.
kabaklarin icine peynirli harctan konur,üzerine kasar rendesi eklenir isitilmis firinda kizarana kadar pisirilir.




Kommentare:

feray hat gesagt…

Ellerine sağlık canım çok güzel görünüyor.
Sevgiler..

emel hat gesagt…

hem saglık hem lezzetli elinize saglık

birdutmasali hat gesagt…

nicedir yapmadım öznurcum..
hatta bunca yıldır bloğa bile koymamışım !
çokda severim, eline sağlık canım..
keyfini çıkar haftasonunun...

HEDEN hat gesagt…

of ya çok güzel bu,kabak çok sevdıgım bir sebze ama bu halını hıc yapmadım bende denıyeyım ellerıne saglık canım.

yemekbiraşk hat gesagt…

eline sağlık canım nefis olmuş hem pratik hem lezzetli hem sağlıklı daha ne olsun:)

derya hat gesagt…

Canım bende her çeşitini yaparım beşamel soslu domates soslu çok leziz ellerine sağlık sevgiler.

LEYLA'nın KAHVE DÜKKANI hat gesagt…

ama ama ama nefis olmuş yahu :) ellerine sağlık.

Kahve Dükkanı'ndan sevgiler...

Hayat Cafe hat gesagt…

Canııııım miss gibi havada ormanda yürüyüş ooohhh sefası olsun arkadaşımın..
Ellerine sağlık canım
Kabağın her halini çok seviyorum.

özlem hat gesagt…

ellerine sağlık
blogunuzu çok beğendim. sizi izlemeye aldım takipteyim.
bende beklerim sevgiler.

**kalpkurabiye**deniz** hat gesagt…

canımm ablacımm ellerine sağlık olsun..
nefis görünüyorkabak sandalı:)
öpüyorum..

aslı hat gesagt…

Hafif, sağlıklı, lezzetli... Bizde de çok sevilir, nefis olmuş Öznur'cuğum, ellerine sağlık.
Sevgiler:)

zeymuran hat gesagt…

canım ellerıne sağlık harıka gorunuyor

ozguluntarifleri hat gesagt…

Oznurcum cok nefis olmus canim bende her cesidini yaparim hepside ayri bir lezzet :)ellerine saglik canim
sevgiler.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin