Montag, 13. Februar 2012

AVAKADO EZMESI
























Avakadonun  faydalarini  bilmeyenimiz  yoktur  ,her  alisveriste  bir,  iki   tane  almayi  ihmal etmem. Ya  salatalarin  icine  dilim  dilim  dograrim  yada  ezmesini  yaparim. Ezmesi  kahvaltilarada  cok  yakisiyor sadece  cok  ekmek  yediriyor.

2  adet  olgunlasmis  Avakado
yarim limon  suyu
Cay  kasiginin  ucuyla karabiber,sarimsak  tozu,tuz
Avakado ortadan ikiye  bölünür, yumusak ic  kismi kasikla   cikartilirarak   tabaga  alinir.Üzerine  limon  suyu,sarimsak  tozu,tuz  eklenir  catalla  ezilir.Ekmegin  üzerine  sürülerek servis  edilir.

Kommentare:

feray hat gesagt…

O ekmekler nasılda güzel yenir ellerine sağlık Öznurcum.
Sevgiler..

Hayat Cafe Tarifleri hat gesagt…

Haklısın canım çok ekmek yediriyor ..:)) ama olsun değer dimi ama..:))
Ellerine sağlık.
Nefisssssssss

anne eli gibi hat gesagt…

ellerine sağlık bahar'ım harika bir sunum olmuş,afiyetler olsun...

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

canım benim seni ziyaret edemiyorum ama bana kırılmayacağını biliyorum bu ara kurs bir taraftan hastalıklar bir taraftan birde bu ayın 25 ile 29 u arası umreye gidiyoruz ALLAH kısmet ederse canım takip ediyorum ama yorum bırakamıyorum sakın ablam beni aramıyor diye darılma sizler benim canımsınız ellerine sağlık her tarifin ayrı bir güzel patatesli çiçek ekmekte çok nefis görünüyor sizleri çok seviyorum hayırlı sabahlar canım

YEMEK SEVDAM (ELİF) hat gesagt…

Harika görünüyor canım, ellerine sağlık. Sevgiler...

anneminkizıyim hat gesagt…

hiiim mis gibi olmus ellerine saglik canim. Sunumun ve lezzet harika, bende cok severim, sevgiler....

Serap Uzun. Karakazandan hat gesagt…

Olsun birlikte yeriz ekmekleri :-)
Biliyorum ama vazgeçemiyorum yinede avakadodan, eline sağlık bacım.
:-)

defneylebirlikte hat gesagt…

çok çok güzel görünüyor canım.ellerine sağlık.bir dilimde benim için ye lütfen...

Yemekheyecani (Emel) hat gesagt…

Bloglari dolasirken blogunu kesfettim....
cok hosuma gitti ve izlemeye aldim
sende buyur gel istersen ben henüz yeniyim...

GÜLOANNEMUTFAKTA hat gesagt…

72.HAFTA. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM SEVGİLİ ARKADAŞLARIM; http://www.porselendemlik.com/ tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati etkinliğini 02 Şubat 2012-2 Mart 2012 TARİHLERİ ARASINDA www.guloannemutfakta.blogspot.com YANİ BEN YAPACAĞIM. SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!! TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK. VE TARİFİNİZE "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 71.HAFTA " BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.SENİ VE BU YAZIYI OKUYAN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM ETKİNLİĞİMİZE İSTEDİĞİNİZ KADAR TARİFLE KATILABİLİRSİNİZ ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM. ETKİNLİĞİMİZE YEMEK TARİFİ GÖNDERİLMEMESİNİ RİCA EDİYORUM. LÜTFEN ÇAYIN YANINDA VERİLECEK TARİFLER OLMASINA DİKKAT EDELİM. SEVGİLER

neslice tarifler hat gesagt…

Ne kadar değişik bir ezme. Denemek lazım. Elinize sağlık.

disal hat gesagt…

bende denemek için bi kaç kez aldım ama hep nasıl yapacağımı bilemeyip eskittim çürüttüm:)))))

çok yağlı bir tadı var...ama sos olarak çok güzel olacağını düşünüyorum ama hayata geçiremiyorum:)))))))))))))

ellerine sağlık canımmm..nefiss görünüyor nefis..

bir kase lezzet hat gesagt…

MMMMM MİS BENİM OĞLUM KAHVALTIDA BİLE YİYOR.
ELLERİNE SAĞLIK CANIM
MUHABBETLE KAL.

elma şekeri hat gesagt…

görüntü muhtesem emeginize ellerinize sağlık

vincent hat gesagt…

Merhabalar,

Blog'unuz tariflerinizin kalitesinden dolayi ilgimizi çekti.



Indeksleyebilmemiz için tarifinizi Ptitchef.com'a kaydetmenizden
memnuniyet duyacagiz.

Ptitchef Web'in en iyi Mutfak sitelerini bir araya getiren bir
rehberdir. Yüzlerce Blog şimdiden kaydedilmiştir ve sitelerinin
tanitimini PtitChef üzerinden gerçekleştirmektedir.

Ptitchef'e kaydolmak için
http://tr.petitchef.com/?obj=front&action=site_ajout_form veya
http://tr.petitchef.com sayfasini ziyaret edin ve üst kisimda yer alan
"Site blog'u ekleyin" üzerine tiklayniz.

Saygilarimla

Vincent
Petitchef.com

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin