Samstag, 25. Februar 2012

PIRASALI MÜCVER
























Pirasali   mücver  tarifini  papatya prensesim'de   görmüstüm,evdede  tam  tarifdeki  gibi 3  tane  pirasa  vardi  .Tarifde  tek  degisilik  havuc  yerine    patatesle  yaptim. pirasayla  patatesin  karisim  lezzeti  birbirini  tamamliyor.
Tarifi  güloannemutfakta  arkadasimizin  yaptigi  etkinlige  gönderiyorum

3  tane  pirasa
2  tane  patatates
4  yumurta
3  yemek kasigi   un
2  yemek  kasigi  misir  unu
1/2   su  bardagi  siviyag
1 cay   kasigi  tuz,karabiber,pul  biber
Pirasalar  incecik      dogranir,patatesler  rendelenir,üzerine un,misir unu,karabiber  yumurta,pul  biber  eklenerek    karisririlir. Kizdirilimis  yagda  arkali  önlü  kizartilir,kizartirken  orta  ateste  kizarirsa  ic  kismida  iyice  piser yoksa  ici  diri kaliyor.Yogurtla  servis  edilir.

Kommentare:

bir kase lezzet hat gesagt…

OYYY ELLERİNE SAĞLIK
BU NE ŞIKLIK ARKADAŞIM
MMM MİİİS
ELLERİNE SAĞLIK
MUHABBETE
:))

anne eli gibi hat gesagt…

ellerine sağlık bahacım,sunum çok şık eminim çokta lezzetlidir,pırasalı her yemeği severim..
mutlu hafta sonları..

PAPATYA PRENSES hat gesagt…

Ablacımmm çok güzel bir sunum olmuş buu,tem benlik kesinliklee:)

Ellerine emeklerine sağlık, beğenmene çok sevindimm..

suezgecmutfakta hat gesagt…

Cok güzel bayildim sunumuna

GÜLOANNEMUTFAKTA hat gesagt…

Canım,tarifinizi, yayınlandım Ellerinize ,sağlık..Katılımınızdan dolayı çok tşk ederim.O güzel tariflerinizle etkinliği desteklerinizi bekliyorum sevgiler

disal hat gesagt…

canım harika görünüyor..özellikle sunuma bayıldım.....ben pırasa yiyemem ama sunumunu çok beğendim:))))

HEDEN hat gesagt…

Harıka görünüyor,tabaktakı halıne vuruldumm.Ellerıne saglık canım.

derya hat gesagt…

Canım ellerine sağlık papatyamın tarifleri gerçekten özeldir sevgiler.

YEMEK SEVDAM (ELİF) hat gesagt…

Nefis görünüyor, ellerine sağlık canım. Sevgiler...

Gönülünce hat gesagt…

Papatyamlada konuşmuştuk ben pırasalı her şeyi çokk severim...Nefis olmuş sunumda iştah açıyor:))...Ellerine sağlık arkadaşım...
Sevgiler...

zeymuran hat gesagt…

canım ellerıne sağlık harıka olmus hem pırasa sevmeyenlere de pırsayı sevdırecek bır alternatıf olmus,harıka.

Betül hat gesagt…

Pırasa tutkunu olarak bayıldım, ellerine sağlık.

Sevgilerimle.

Hayat Cafe Tarifleri hat gesagt…

Haklısın prasa ve patates çok yakışıyor.
Sunumda harika..
Ellerine sağlık canım..
nefiss görünüyor.

feray hat gesagt…

Harika patatesli denemedim. ellerine sağlık canım.
Sunumuna bayıldım..
Sevgiler.

sevimin sayfasi hat gesagt…

ellerine saglik canim nefis görünüyor....
haside tarifini denedim, biz cok begendik, tarifini bende yayinladim...paylasimin icin tesekkür ederim canim

hazalca hat gesagt…

canım eline sağlık.türkiye den sevgiler,selamlar

Gelibolu17 hat gesagt…

Porselendemlik.com tarafından hazırlanmış olan,
"Porselen Demlik Çay Saati Etkinliği"nin 73.hafta ev sahibesiyim...
6 Mart-7 Nisan tarihleri arasında http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com yani ben göndereceğiniz birbirinden güzel tarifleri blogumda yayınlayacağım...
Tariflerinize 73.hafta Porselen Demlik Çay Saati Etkinliği için gelibolu17 ye gönderiyorum diye not düşüp bana haber verdiğiniz takdirde tariflerinizi almaya geleceğim :)
Etkinliğimize istediğiniz kadar tarifle katılabilirsiniz,lütfen çayın yanında gönderilecek tarifler olmasına dikkat edelim,etkinliğimize herkes davetlidir,isteyen herkes katılabilir,lütfen davetiye götüremediğimiz arkadaşlarımız kırılmasınlar...
Ama bakın varya samimi söylüyorum peşin peşin,diğer ev sahibelerine tarif gönderen herkesten tarif bekliyorum,eğer yollamazsanız,çeşitli bahaneler uydurup,yok biz duymadık,yok davet edilmedik deyip tarif yollamazsanız çok pis trip atarım,hepinise küserim :) Duyanlar duymayanlara söylesin hadi canlarım benim,sizi çok seviyorum ve birbirinden güzel tariflerinizi bekliyorum...
Selamlar,sevgiler,hoş-kalınız :)

bir kase lezzet hat gesagt…

ben gene geldim
huuuu iyimisin
:))

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin