Samstag, 14. April 2012

WAFFELLI MEYVELI PASTA



Cok  pratik  bir  tarif, eger  benim  gibi  hazir  waffel  kullanacaksaniz  yapim  asamasi 10  dakika  sürmüyor. Waffeli  kendinizde  yapabilirsiniz,ben  arkadasimda  yedigimde   taban kismini   pandispanyayla  hazirlanmis  pasta   zannetmistim. Pasa sofram   ve marifetannenin      düzenledigi  etkinlige  gönderiyorum
 
 500 gr  quark   ( süzme  yogurt )
200  gr  creme  fraiche (labne   peyniri)
2 paket   waffel
2 paket  vanilya  sekeri
1 bardak  seker
2 paket  krema  sertlestirici
500 gr     karisik  meyve  glazür veya  kendi  yaptiginiz komposto  meyve  karisimi

Derin  bir kapta,  quark  mikseler  cirpilir,  ceremfariche,seker,vanilya  sekeri  eklenir  biraz  daha  mikserle  cirpilir  en  son krema  sertlestirici  ilave  edilerek  koyu  bir  kivam  alincaya  kadar  cirpilir. Krema  buzdolabinda  bekletilir.

 quark  süzme  yogurttan  daha  koyu  ve  yagli  bir  süt  ürünü
creme  fraiche labne  peynirinden cok  daha  yagli , kaymak  tadinda bir  süt  ürünü 
meyve  grütze  Türkiyede  varmi  bilmiyorum,siz  karisik  komposto  meyvelerini  nisastayla  pisirerek  de  elde  edebilirsiniz.

Kücük  diktörtgen borcama  waffel yanyana  dizilir.  buzdolabindan  cikarilan  kremanin yarisi  waffel'lerin  
üzerine  spatulayla  sürülür. Ikinci  kat  icin  yine  waffel'ler  dizilir. Kalan   krema da sürüldükten  sonra  meyve  glazürü  esit  sekilde  kremanin üzerine  yayilir. 
 Bir  kac  saat  bekletilir  waffel'lerin   kremayla  yumusamasi  icin , sonra  servise  hazirdir.



Kommentare:

PaSaSofraM hat gesagt…

Porselendemlik.com tarafından hazırlanan
"Porselen demlik çay saati etkinliği"nin 74.hafta ev sahibesiyim.
7 Nisan 2012-7 Mayıs 2012 tarihleri arasında
http://pasasofram.blogspot.com/ adresimde göndereceğiniz birbirinden
güzel tarifleri yayınlayacağım...
Tariflerinize 74.hafta porselen demlik çay saati etkinliği için Paşa
sofram' a gönderiyorum diye not düşüp
bana haber verdiğiniz takdirde tariflerinizi almaya geleceğim :)
Etkinliğimize istediğiniz kadar tarifle katılabilirsiniz,
lütfen çayın yanında gönderilecek tarifler olmasına dikkat edelim,
etkinliğimize herkes davetlidir,isteyen herkes katılabilir,
lütfen davetiye götüremediğimiz arkadaşlarımız kırılmasınlar...

MARİFETANE (Elif Hatice) hat gesagt…

ELLERİNE SAĞLIK CANIM TARİFİNİ ALDIM KATILIMIN İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM İYİ PAZARLAR.

ebrulitatlar hat gesagt…

Ne güzel görünüyor. Ellerine sağlık baharım çiçeğim. Sevgiler..

derya hat gesagt…

Canım ellerine sağlık bahar gibi bir pasta olmuş sevgiler.

sevimin sayfasi hat gesagt…

gercekten cok pratik bir tarif bende cok yaparim ve herkes tarafindan sevilerek yenilir... özelikle yaz aylari icin süper firini acmadan pasta hazir...
ellerine saglik canim

PAPATYA PRENSES hat gesagt…

Çok şahane görünüyor ya,canım çekti resmen:)

Ellerine sağlık ablacım.

cuisine-interculturelle hat gesagt…

Uzun zamandir blogunuzu takip ediyorum,tarifleriniz cok guzel.
Gecen sene komsumuz, almanyadaki bir arkadasindan almis bu tarifi ve kizinin dogum gununde yapmisti. Bende tarifini aldim yaptim acikcasi tutturamadim. Cunku gofretler disinda diger malzemeler sizinkinden farkliydi.
Kullandiginiz malzemeyle birlikte verdiginiz tarifi cok begendim.Acil durumlarda yapilacak pastalardan biriside bu.
Paylasim icin tesekkurler, Ellerinize saglik.

mehtap hat gesagt…

görüntü harika,tadı da öyledir eminim ,eline sağlık.

hazalca hat gesagt…

bu tatlıyla mestettin beni...eline sağlık

anneminkizıyim hat gesagt…

Canim merhaballar, ellerine saglik cok güzel bir pasta olmus, birkac yerde yedim hafif olmasi ilgimi cekti, ben cok sevdim, meyva da daha güzel lezzet katmistir,
sevgiler....

Hayat Cafe Tarifleri hat gesagt…

Nasıl canım çekti bir bilsen..
yeni öğlen yemeğimi yedim ve üzerine nasıl yakışırdı..
Ellerine sağlık canıııııım..

bir kase lezzet hat gesagt…

ellerine sağlık canım
:)
müthiş olmuş.

Gönülünce hat gesagt…

Türkiyede hazırları yok olsa hemen pratik yaparak yemek isterdim şimdi şu an:))...Nefiss olmuş ellerine sağlık arkadaşım...
Güzel yorumun için çokk teşekkür ederim sağol...
Sıcacıkkk sevgilerrr...

Hayatın Ta Kendisi hat gesagt…

Böyle basit tarifler hem çok güzel hem çok tehlikeli ama :)

YEMEK SEVDAM (ELİF) hat gesagt…

Tatlın nefis görünüyor canım. Ellerine sağlık. Sevgiler...

Hülya hat gesagt…

Şahane görünüyor Baharçiçeğim. Ellerine sağlık. Bu malzemelerin çoğu burada yok ama en azından hazır waffel var migrosta :) Alıp denemeli..

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

canım benim sizleri sıkmak istemiyorum ama yanlış anlarsınız diye yazmadanda edemiyorum zaten bir çok hastalığım var umreden dönünce iyice fazllaştı tansiyonum 25 lerde ciğerlerimde koah, astım
bronşit,böbreklerde taş hiç sağlam biryerim yok iyice bunaldım hegün hastanelerdeyim ben sizleri ziyaret edemiyorum yanlış anlamayın canım fırsat bulunca biriki bir şey eklemeye çalışıyorum okadar güzelşeyler yapmışsınki bakmaya doyamadım pasta tam mevsimlik ağız sulandırıyor pideler de çok nefis görünüyor ellerine sağlık çok öpüyorum sevgiler

Özgür Tatlar hat gesagt…

cok guzel olmus.bende waffella bir pasta yaptim ama daha yayinlayamadim.gercekten hazir kek kullanmaktansa waffel daha lezzetli oluyor.yalniz meyve purelerini hic kullanmamistim.pek cesaret edemiyorum almanyada bilmedigim seyleri kullanmaya.artik bende denerim.sevgiler.

herşey tadında hat gesagt…

ellerine sağlık canım paylaşımların bol bol olsun inşallah sevgiler;))

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin