Dienstag, 30. Oktober 2012

BEZELYELI PATATES SALATASI


























gelibolu17  arkadasimin  düzenledigi  etkinlige  gönderiyorum .

8.  9 adet  patates
1 kutu  konserve  bezelye
zeytinyag,kuru  nane, dereotu,karabiber,tuz
1 adet  limon  suyu
Patatesler  haslanir,kabuklari  soyulup  iri  küp  seklinde  dilimlenir.Derin  bir  kaseye  zeytinyagi,limon  suyu,karabiber,kuru  nane,kiyilmis  dereotu,tuz  ilave  edilerek  cirpilir. Suyu    süzülmüs  bezelye  ilave   edilir, zeytinyag  sosu   karisimi  patateslerin  üzerine  dökerek  karistirilir.

Kommentare:

muhabbetsofrasi hat gesagt…

burda da yağsa keşke :)

eline sağlık canım

Derya Sezgin hat gesagt…

Öznurcum ellerine sağlık sevgiler...

tatlilar gülcandan hat gesagt…

Ellerine emklerine saglik canim hayirli aksamlar

Gönülünce hat gesagt…

Geçmiş bayramın kutlu olsun canım...Buralarda kar görmedik ama soğuklar kendini hissetirmeye başladı...Kışın misafir ağırlamak daha bir güzel oluyor sanki:))...Bu salatada misafirlere yapılmalı...Nefiss salatan için ellerine sağlık arkadaşım...

** ZEL ** hat gesagt…

Desene bir ben değilim,çocukluğundaki bayramları özleyen..
Sağlık olsun be gülüm.
Salatan harika, nefis,şahane:)
Ellerine sağlık,sana şifa olsun..
Muhabbetle..

feray hat gesagt…

Salata nerede ben orada, bayılırım Öznurum. Ellerine sağlık canım..

Gelibolu17 hat gesagt…

Canım merhaba,güzel tarifin şimdi burda http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com/2012/10/bezelyeli-patates-salatas.html yayında,çok teşekkürler,ellerine sağlık,gene bekliyorum,selamlar

hülya Aydogan hat gesagt…

En sevdiğim iki sebze bir arada. Harika görünüyor, ellerine sağlık Baharçiçeğim..

Hayat Cafe Tarifleri hat gesagt…

Off tam benlik bol bezelyeli..
Nefiss görünüyor canım benim..
Geçmiş bayramın mübarek olsun..
Çok öpüyorum.

SERAP UZUN-KARAKAZANDAN hat gesagt…

Simdi cayin yanina ne güzel gider salata,inan bircok defa yapmisimdir belki de 10bin defa :) icerisine bezelye katmak aklima gelmedi.Eline saglik cnm...

Selam ve dua ile...

hazalca hat gesagt…

değişik bir salata olmuş.ben hep bezelye yemeğinin içine patates koyarım ama böyle hiç denemedim.en kısa zamanda denemeli.sevgiler

anne eli gibi hat gesagt…

değişik bir tarif ve leziz olduğu her halinden belli oluyor,ellerine sağlık canım...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin