Samstag, 3. November 2012

SERITLI POGACA





 Pogacalari  gecen  hafta  bende  toplanan  arkadaslarim yapmistim, klasik  pogaca  tarifime  bu  sefer tereyag  ekledim   daha  yumusak ve daha  bir  lezzetli  oldu.
Gelibolu17  arkasimda hala  devam  etmekte  olan etkinlige gönderiyorum  tarifimi 
2 su  bardagi  süt
1 su  bardagi  siviyag
yarim cay  bardagi  eritilmis  tereyag
4 yemek  kasigi  seker
1 yumurta 
1 cay  kasigi  tuz
    1 paket  yas  maya,alabildigi  kadar  un
    ici  icin    bir   kase rendelenmis  beyaz  peynir.bir  tutam maydanoz   

 ilik sütle  maya  seker  tuz  eritilir, siviyag,yumurtanin  beyazi,eritilmis  tereyag ilave  edilir, un'da ekleyerek    yumusak  bir  hamur  yogrulur,üzeri  örtülerek mayalanmaya  birakilir.
Mayalanmis  hamurdan yumurta  büyüklügünde  parcalar  alinir,elinizle  bastirarak cay   tabagi  büyüklügünde  acilir, peynirli  maydanozlu  ic  harci  hamurun  kenarina  konur ve  hamurun  ortasindan asagiya  dogru  bicakla 4 yerinden  kesilir, rulo yapilarak ay  sekli verilir,  yaglanmis  tepsiye  dizilir. Üzerine  yumurta  sarisi  sürülür isitilmis  firinda  kizarana  kadar  pisirilir.

masada  ,karniyarik  börek,bezelyeli  patates  salatasi,kerevizli  havuc  salatasi,kabak mücver, mevsim  salatasi, kurabiyeler, ispanakli  pasta ve  burmali  baklava  vardi.






Kommentare:

LEYLAnın KAHVE DÜKKANI hat gesagt…

Ellerine sağlık, masadaki herşey nefis...

Derya Sezgin hat gesagt…

Öznurcum masa ve menü süper elleri
ne sağlık.Bloğun çok karışık görünüyor sanırım resimleri çok büyük ekliyorsun yana taşıyor bilgin olsun istedim sevgiler...

anne eli gibi hat gesagt…

herşey nefis görünüyor,sofranda sade ama çok şık,ellerine sağlık baharım...

Fatma Mermer hat gesagt…

harika bir masa poğaçalar nefis görünüyor ellerine sağlık
sevgiler

Yemekheyecani (Emel) hat gesagt…

Sahane olmus...

ellerine saglik :-)

Bir Terazi Kizi... hat gesagt…

Mutlaka denicem cok hosuma gitti,bayramda bayraminizi kutlayamadim kususra bakmayin! Gecmis kurban bayraminizi yinede kutluoyrum,cok sevgiler...

Baharcicegi hat gesagt…

deryacim biliyorum blog cok karisik oglusa bir el at düzenle diyorum ama nedense bana gelince zamani olmuyor

feray hat gesagt…

Baharcım ellerine sağlık hepsi birbirinden güzel görünüyor..

Gelibolu17 hat gesagt…

Günaydın canımmm iyi haftalar...güzel tarifin şimdi burda http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com/2012/11/seritli-pogaca.html yayında,çok teşekkürler,ellerine sağlık,gene bekliyorum,selamlar

hazalca hat gesagt…

bu ne güzellik böyle.dur sofrayı toplama,hemen geliyorum:)))

bir kase lezzet hat gesagt…

kuzum ellerine sağlık harikasın bende geldim çayım hazır yeyip geri döncem:)))
mmm ellerine sağlık lezzetli:)))
yemiş gibi oldum:)))

Hayat Cafe Tarifleri hat gesagt…

Canıııım benim ben niye davet edilmedim söyle bakalım..:(((
Otursam kalkamazdım herhalde bu masadan..
Herşey birbirinden nefiss görünüyor..
Ellerine sağlık canım..

Bloglar Yarışıyor Ödüllü Blog Etkinliğine Davetlisiniz hat gesagt…

Bloglar Yarışıyor ile blogunuzla şöhret sahibi olmaya, ödüller kazanmaya hazır mısınız? Bu yılda sponsorlarımızın desteği ile bloglar arası etkinlik yarışmamızı düzenliyoruz. Başvurularımız 30 Kasım tarihine kadar devam edecektir. Detaylı bilgiyi websitemizden öğrenebilirsiniz.
İlginiz ve desteğiniz için teşekkürler!


Web: http://www.bloglaryarisiyor.net
Mail: iletisim@bloglaryarisiyor.net




Gönülünce hat gesagt…

Orda olmak varmış:)) tüm ikramlar ve poğaçan harikaaa görünüyor...Ellerine sağlık canım...
Sevgiler...

disal hat gesagt…

nefis bir sofra..hepsi birbirinden güzel ve özel tarifler.hepsine bittim yani..ellerine sağlık baharçiçeğim bayıldımmm..:)))

bir kase lezzet hat gesagt…

mmasa mükemmel.
ellerine sağlık.

SERAP UZUN-KARAKAZANDAN hat gesagt…

Eger bana da yer varsa masa da bir serviste ben alayim cnm,hepsinden istiyorum. :)
Serit pogaca cok güzel görünüyor göz dolduruyor inan.Eline saglik cnm.

Selam ve dua ile...

GiSi hat gesagt…

Gerçekten masanızdaki herşey mükemmel görünüyor.
Her biri birbirinden nefis lezzetler.
Emeğiniz yüreğinize sağlık.
Muhabbetlerimle...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin