Samstag, 17. November 2012

PASTIRMALI KASARLI BÖREK



 Kahvaltiya ,5 caylarina   yakisacak  bir  börek  tarifiyle  hepinize saglikli,   huzurlu ,  bol  gezmeli  bir  hafta  sonu  diliyorum  arkadaslar. Ben 2 adet  yufkadan  yaptim  malzemeleride ona  göre  veriyorum  siz fazla  yapacaksaniz malzemeyi  cogaltabilirsiniz.

2 adet  yufka
5 adet  ince  dilimlenmis pastirma
4 adet  kasar peyniri  dilimi
1 adet  yumurta
1 cay  bardagi  sivi  krema
yarim  cay  bardagi  siviyag
1 cay kasigi kabartma  tozu
Öncelikle  sos  icin, derin  bir  kasede yumurta,siviyag, krema, kabartma  tozu  eklenerek  cirpilir.
Pastirma ve  kasar  dilimleri bicakla  cok  kücük  olmayacak  sekilde kesilir.
Birinci  yufka  serilir  üzerine sos'dan  sürülür,ikinci  yufkayada  ayni  islem  yapilir.
Yufkayi  sigara  böregi  keser  gibi  önce  ortadan  sonra 6 parcaya  ayrilir.
Yufkanin  ortasina pastirmali,kasarli  harctan konur, rulo yaparak  sarilir,yaglanmis  tepsiye  dizilir.
 Artan  sos'dan böreklerin  üzerine sürdükten  sonra  isitilmis  firinda üzeri  kizarana  denk pisirilir.





Kommentare:

Derya Sezgin hat gesagt…

Canım sayfanın yeni hali süper olmuş bayıldım:)))Ellerine sağlık tabağı alıp gitsem:)))Sevgiler...

çeşnici Handan hat gesagt…

Görüntü süper ve iştah açıcı nefis olmuş ellerine sağlık canım.

Serap Uzun. Karakazandan hat gesagt…

Bu hafta sonu evdeyim gezmeye gidemiycem ve hava kapalı inan ki bunaldım 
Aldığım yufkalarlan da börek yaptımdi ama Montag yine alır denerim canmmm. 
Eline sağlık cnm arkadaşım.

mehtap hat gesagt…

nefis görünüyorlar...

Hayat Su hat gesagt…

bu ne güzel görüntü böyle.pastırma da çocukluğumdan kalma bir tat benim için.ikisi birleşmiş ne güzel olmuş.

**kalpkurabiye**deniz** hat gesagt…

ablacım ellerine sağlık böreklerin ne kadar nefis görünüyor:))
sevgiler benden:)

feray hat gesagt…

Öznur cum böreğin ne güzel görünüyor bayıldım, eminim tadıda nefistir. Ellerine sağlık canım..

Ayse Den hat gesagt…

Enfes görüntü, ellerinize sağlık...

Gönülünce hat gesagt…

Böreğin sosu değişikmiş denemeye değer...Böreğin nefis olmuş ellerine sağlık canım...
Sevgiler...

Aicha Dalgic hat gesagt…

ellerinize saglik

nefis gorunuyor

bende bloguma sizi

beklerim

bisous bisous


www.fraise-framboise.blogspot.com

Hayat Cafe Tarifleri hat gesagt…

Ah be arkadaşım,ne yaptın sen..:)
Benim gibi pastırma manyağına ve diyetteyken..((
Nasıl canım çekti bir bilsen..
Ellerine sağlık canııııııım..

anne eli gibi hat gesagt…

görüntü muhteşem,bir de pastırmalı olunca yemeye doyulmaz,eline sağlık canım..

Tombul Tarifler hat gesagt…

bu ikiliyi ben de seviyorum kaşar ve pastırmayı
nefis görünüyor eline sağlık
kal sağlıcakla...

LEYLAnın KAHVE DÜKKANI hat gesagt…

Maşallah çok lezzetli. Ellerine sağlık.

anneminkizıyim hat gesagt…

Selam canim,
ne nefis bir kahvaltilik olmus, ellerine saglik,

sevgiler....

sarımutfak-hande hat gesagt…

bu ikiliye bayılırım ellerine sağlık hafta sonuna yapayım bende

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin