Samstag, 15. Dezember 2012

PIRINCLI ISPANAK YEMEGI

























1 kilo  yaprak   ispanak
1 adet  kuru  sogan
yarim cay  bardagi  siviyag
1 cay bardagi  pirinc
1 tatli  kasigi  domates  salcasi
karabiber,kirmizi  tozbiber 
tuz,ilik  su
Tencereye  siviyag konur,  yemeklik  dogranmis  sogan  kavrulur.
Salca eklenir,yikanmis  ince  kiyilmis  ispanak    ilave edilir, suyunu  salinca,yikanmis  pirinc
kirmizi tozbiber ,karabiber eklenerek  karistirilir. .
Ispanaklarin  üzerini  örtecek  kadar  ilik  suyu ilave ettikten   sonra  kisik  ateste  suyunu  cekinceye  kadar  pisirilir .Yogurtla  servis  edilir.



Kommentare:

anne eli gibi hat gesagt…

en sık yaptığım ve sevdiğim ıspanak yemeklerinden biridir,sadece ben biraz daha sulu yaparım,eline sağlık baharcım..

Bir Dut Masalı - nUnU hat gesagt…

nede güzel olmuşş,
nede güzel sunulmuş,
çok severim bende...
eline sağlık canım

Derya Sezgin hat gesagt…

Öznurcum ıspanağın her halini çok severim ellerine sağlık sevgiler...

Bir Terazi Kizi... hat gesagt…

Epeydir4 pirincli yapamadim ama cok severiz ispanagi,yarin icin iyi bior fikir oldu bana hayirli aksamlar afiyet olsun size...

Feray kaygısız hat gesagt…

Kışın en güzel yemeği Öznurcum ellerine sağlık canım..

bir kase lezzet hat gesagt…

akşam için mükemmel ellerine sağlık aldım:)

Hayat Cafe Tarifleri hat gesagt…

Ev halkının en sevdiği sebze yemeğidir..
Ellerine sağlık canım.
Nefiss görününüyor.

Gönülünce hat gesagt…

Ben ıspanağın yanındaki yoğurda muhakkak sarımsak da koyarım:))...Tam kış yemeği bayılırım...Ellerine sağlık canım...
Sevgiler...

Hayat Su hat gesagt…

biz boranı adıyla biliyoruz bunu.pek sık yapmasamda yine de arada pişiriyorum.kalp şeklinde yoğurt sunumu çok güzel olmuş.kursta yaptıklarımı filizmutfakta diye bloğum var dı ya ,oraya ekliyorum.sevgiler

Fincan Teyze hat gesagt…

bloğunuzu yeni keşfettim...
çok beğendim, takipteyim...
Görüşmek dileğiyle

Serapin mutfagi. hat gesagt…

Ispanaklari pide yaptim,haftaya alirsam pirincli yaparim yanina da mor sogan kesiyorum nefis oluyor himmm.
Ellerine saglik cnm.

Misketlimonu Hülya Aydoğan hat gesagt…

Nasıl da severim ıspanak yemeğini bol yoğurtla.. Ellerine sağlık Baharçiçeğim, çok şık..

disal hat gesagt…

bayılırım bayılırım ıspanağa....şimdi çatalı alıp girişmek vardı bu yemeğe..ellerine sağlık canımm:)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin