Samstag, 6. April 2013

UN KURABIYESI




250 gr  tereyag
4 yemek  kasigi nisasta
1 su  bardagi  pudra  sekeri
1 paket  vanilya
1 tatli kasigi  kabartma  tozu
 yaklasik 3 , 3.5  cay  bardagi  un
1 cay  bardagi  pudra  sekeri (üzeri  icin)

Oda  isisinda  bekletilmis  tereyag,pudra  sekerini  elinizle  iyice  yedirin,vanilya,nisasta kabartma  tozu ilave edilerek  karistirilir.
Un  azar  azar  eklenir , kulak memesi  kivamina  getirilir. Kivamina  göre  un  ekenir  veya  azaltilir.
Buzdolabinda  yaklasik 15 dakika  kadar  bekletilir.
Hamur  bir  kac  parcaya  ayrilarak  tezgahta rulo  yapilir.Verev  sekilde  kesilir,üzeri  catalla cizilir. Yagli  kagit  serili  tepsiye dizilerek  isitilmis  160 derece  firinda  pisirilir.üzeri  kizarmadan firindan  cikartilir.
Firin  sicakligi  cikmis  kurabiyeler  pudra  sekerine  bulanir.


Kommentare:

derya SEZGİN hat gesagt…

Canım ellerine sağlık evden eksik etmem o derece severim,sevgiler...

Disal duru hat gesagt…

canım ellerine sağlık....sunumun harikaa....çayımıda alıp geliyorum...:))

Hayat Su hat gesagt…

tesadüfe bak,biz de salı günü kursta bu kurabiyeden yaptık.ucunu erimiş çikolataya batırıp,mısır gevreğine buladık ama sadesi de çok güzel.eline sağlık

Bir Terazi Kizi... hat gesagt…

Tarifini bugün yapicam insallah tutturabilirim,lakin ben un kurabiyelerinde hic basarili degilim!

bir kase lezzet hat gesagt…

Canim Çok severm alip kactim Mmmm nefis.

Cafe Portakal hat gesagt…

hiç vazgeçemediğim bir kurabiye ellerine sağlık

mehtap hat gesagt…

een sevilen kurabiyelerden,eline sağlık.

**kalpkurabiye**deniz** hat gesagt…

emeklerine sağlık ablacım...4şahane kurabiyeler..
emeklerine sağlık..

Leyla Poyraz hat gesagt…

çook sevdiğim bir kurabiye..ellerine sağlık..bir kaç tane atıversen kahvemin yanına..

selda nın mutfak defteri hat gesagt…

merhabalar,
un kurabiyesi nefis görünüyor ellerinize sağlık. bloğunuzu takibe aldım. bana da beklerim. sevgilerimle,

Gönülünce hat gesagt…

Ben kahvemin yanında yemesini seviyorum :))....Hımmm misler gibi olmuş ellerine sağlık arkadaşım...
Güzel bir hafta dilerim...

Meliha Çalışkan hat gesagt…

En sevdiğim,ağızda dağılır ya beni bitirir bitirir:)
Ellerine sağlık canım:)

Misketlimonu Hülya hat gesagt…

Nefis, bayılırım un kurabiyesine.. Ellerine sağlık Canım..

sefertasitarifleri.com hat gesagt…

bir de çay olacak yanına, offf nefis ellerine sağlık canım:)

Özgür Tatlar hat gesagt…

Ellerine sağlık.tadı eminim cok güzeldir .sevgiler .

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin